fredag 13. april 2012

Gjærbakst?

Neste prosjekt har jeg enda ikke bestemt meg for, men er på utkikk etter noe spennende. Har lovet barna noe gjærbakst, så jeg skal se hva jeg bestemmer meg for:)

Hvis det er noen som har noen tips tar jeg gjerne i mot utfordringer:)

Da ble det boller, og skole boller. Dagen etter var jeg i gang med hambugerbrød. Neste prosjekt er allerede bestemt og da vil jeg forsøke meg på bagels. Kan enda huske januar 2000 da jeg bare MÅTTE prøve bagels selv om jeg ikke fant noen glutenfrie. Satt i sentral park og bare nøt hver eneste smitt og smule. Husker også noen timer på do, men har enda til gode å finne glutenfrie bagels. Har prøvd meg på noen versjoner før, men har mistet oppskriften. Så etter noen timer med surfing på internett har jeg vel noen oppskrifter å velge i mellom:))

Så hvis dere har noe dere har lyst å finne oppskrift på eller har noe dere savner, gi meg tilbake melding og kanskje prøver jeg nettopp å finne din oppskrift eller prøver å finne en glutenfri variant;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare hyggelig om du legger igjen en kommentar;)