mandag 27. august 2012

Matpakke tips nr.1

Etter å ha sett ulike matpakke tips følte jeg for å prøve noe nytt til mine barn også. Hvorfor ikke? Forandring fryder. Det ble ikke så mye pes på morgenen for det meste gjorde jeg klart allerede kvelden i forveien. Det er en fordel å ha litt store matbokser for å få plass til alt:) Og fargerike silikon muffinsformer er jo også gjennbruk så de har du jo leeeeenge. Så løp og kjøp!

Dagens matboks inneholdt:



 
*Ost i staver
*Agurk i staver
*1 pizzasnurr
*Walnøtter og mørke sjokoladepletter (ca.5 stk)(sunnere enn nuttella/nugatti)
*1-2 brødskiver med grov leverpostei og en med skinke
*Ett egg
*Tynne skiver med vannmelon.

Det eneste jeg gjorde i mårrest var å smøre brødskivene og dele de i staver, ellers lå alt klart i kjøleskapet. Brødskivene kan også gjøres klart på kvelden.


Ble du fristet til å prøve en ny vri på matboksen til barna dine?? Trenger jo ikke å lage slikt hver dag, men er jo spennende å få litt variasjon til lunsj også:)

I boks - Susanne Kaluza Agnete Brun

Kanskje dette kan være en bok for deg?? Har ikke kjøpt den selv enda, men bare forsiden ga meg lyst til å prøve noe nytt. Men den er på ønskelisten min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare hyggelig om du legger igjen en kommentar;)