tirsdag 28. august 2012

Morro å vinne!

Jeg var så heldig å bli trukket ut blandt de som stemte på drink utfordringen på Matbloggsentralen!! Ja du trenger ikke alltid bare å bidra med en oppskrift, noen ganger holder det med å heie på de andre:)
Jippi! Første gang jeg vinner noe her. Men det tok tid... Hadde jo helt glemt at man kanskje skal gi fra seg en mail adresse og så kanskje en annen adresse. Så dette var helt min feil. Men alt ordner seg for snille piker. Og i dag fikk jeg hentet ut pakken min fra posten. Gjett om jeg var spent. Alt jeg viste var at det var to flasker av en kolleksjon på 5. Hvilken var det som dukket opp her hos meg??
 
To herlige fruktmos fra kolleksjonen VÅR fra Tine. Et flott brev var med og flaskene kom i en kjempe fin eske. Litt luksus!! I min pakke var det Eple og solbær og gravenstein og stikkelsbær. Mmmm Gleder meg til å prøve ut de.


Ja det er ikke lett å ta bilde av alt selv;)
Eple og solbær er å finne i vinmonopolet under alkoholfrieviner, mens gravenstein og stikkelsbær finnes i utvalgte delikatesse butikker. Og skal jeg se på utvalget rundt her blir det nok eple og solbær som blir åpnet først. (Størst sjanse for påfyll:)) 
 Lovte min datter at vi skulle åpne en til bursdagen min, så vi får vel vente i spenning en uke;)
 
 
Så neste gang det er avstemning hos matbloggsentralen anbefales det å stemme og etterlate seg en kommentar. Kanskje er det nettopp du som vinner neste gang??
 
Vel uansett, takk Matbloggsentralen og takk Tine for en ypperlig premie!
 
Litt info om produktene:
http://www.tine.no/om-tine/aktuelt-og-media/nyheter/internasjonalt-prisdryss-til-fruktmosten-v%C3%A5r

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare hyggelig om du legger igjen en kommentar;)