fredag 10. august 2012

Ikke ALT går som det skal...

Man lurer jo noen ganger om alt går som det skal hos disse matbloggerne også, og hos meg har jeg nok ikke alltid flaks, dette er en av mine flauser:)

 

"Pølsetroll"

En "god" dag på kjøkkenet!?
Her ble pasta i pølse raskt omdøpt til pølsetroll og det passet god. Syntes både pølse i pasta og pasta og pølse hørtes litt "kjedelig" ut. Det ser jo ut som et lite pølsetroll:)

Enklere blir det ikke:) Eller??? haha bare se siste bilde
Pølser, middagspølser
Spaghetti, shar

Del pølsene i ca 1-2 cm og stikk inn den ukokte pastaen. Oliver hjalp meg og det gikk kjempe godt.


Legges i en kasserolle med kokende vann
Trollene trykker du nedi ettersom spaghettien blir myk. 
Kok de som vanlig. I dette tilfellet 11 min.



Mitt første forsøk, gikk ikke akkurat sååå bra:)
Ps. ikke gjør som meg, å gjør det ferdig i god tid for deretter å putte de i kjøleskapet.
(Ender med at spaghettien brekker:( Så da ble det ikke troll, bare makkspiste pølser:D )
Og takk til mat på bordet for inspirasjon, selv om du også finner denne mange andre plasser. Gå hit hvis du vil til bloggen hennes. (Og hvordan de egentlig skal bli)

Men 2 forsøk gikk bra:)

 
Oppdrag utført. Husk bare å ha i spagettien rett før du skal koke den;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare hyggelig om du legger igjen en kommentar;)