onsdag 9. mai 2012

Litt om meg

Jeg er ikke den som finner opp en masse oppskrifter, men prøver ut og justerer hvis det er noe jeg vil ha andeledes. Denne bloggen begynte jeg med for å få samlet oppskriftene mine på en plass. For jeg hadde det med å skrive ned ting på baksiden av konvolutter og blad. Ark og you name it. Og når noen skulle ha ei oppskrift av meg kunne jeg bruke laaang tid på å finne de igjen.

Så jeg hev meg på bølgen og blogget for min egen del. Nå ser jeg at det snart har vært 5000 inn på siden min. Wow litt skummelt, men jeg håper dere finner noe dere kan bruke. Slik som jeg har svirret innom både her og der.

Lekte litt på tanken og bli en av nord trøndelags bakeleder siden den stillingen var ledig, men jeg kjenner det er enklere å være her å hjelpe gjennom bloggen hvis noen vil bruke den. Jeg har hatt cøliaki siden jeg var 6- 7 år og hadde da plagdes hele tiden før de fant ut hva det var. Men utlært blir man aldri. Dukker stadig opp noe nytt og ha den store og den hele oversikten greier jeg ikke. Men heldigvis er det lov å spørre.

Er det noen som vil jeg skal prøve noen oppskrifter, gjerne gjær bakst, eller annet. Så legg ved en kommentar og så skal jeg se hva jeg kan. Mulig jeg har en god oppskrift en eller annen plass her hjemme å, uten at den har kommet hit enda:)

Selv om vi har intoleranse skal vi spise GOD mat:) Mat er livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare hyggelig om du legger igjen en kommentar;)