torsdag 9. mai 2013

På vei bort


Da er jeg snart på vei til en fire uker behandlingstur som min sønns ledsager. Skal bli godt for han å treffe jevn gamle og treffe andre med samme utfordringer. Jeg gruver meg i og med at jeg må forlate to jenter hjemme som jeg aldri før har vært så lenge borte i fra. Men kanskje vil litt varme gjøre godt for min utslitte kropp.
Joda jeg har mine plager, som ikke har blitt bedre. Mer eller mindre konstante smerter gjør noe med humøret over tid. Får hjelp både her og der, men å få lov til å dele oppskrifter med dere har blitt en, ja hva skal jeg si, en motivator til å gjøre noe positivt for andre, og som har løftet meg litt bort fra egne problemer. Jeg må jo gjøre dette likevel, og i stede for å ha skjult blogg har jeg valgt å dele med dere. Sier ikke at jeg er en topp konditor/kokk/baker, men en dame som ikke er redd for ei utfordring. Joda alle oppskriftene er kanskje ikke verdens beste, men det har da begynt å bli noen gode etter hvert.
Jeg liker å få tilbake meldinger, så hvis du savner noe eller vil spørre om noe så bare spør. Finnes kun dumme svar;)
Men som sagt kan det hende det blir stille fra meg i 4-5 uker. Jeg vil heller ikke få noe kjøkken jeg kan prøve å eksperimentere på men vil få all maten. Kanskje kommer det noen ideer i fra Gran Canaria i stede;) Vel takk for at du kikket innom bloggen min så ser jeg deg kanskje en dag igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare hyggelig om du legger igjen en kommentar;)